Tlučhořovi


Díl 867. Lup

Komentáře: Přeskočit na konec

Vlastička | 11. 08. 2010 

Tak dnes první!! Další skvělý díl, obzvláště když mužská část rodiny promluví k Božce z morálních výšin, opravdu pokrytectví prvního stupně. Chudák Božena... a chudák Dominik...


Sinclair | 11. 08. 2010 

:D najednou vsichni poctivci :D
(okapove zlato)... zajimalo by me co ted bude dominik delat :)


black000 | 11. 08. 2010 

to ze jedou vykradat autobusem me opravdu dorazilo


Manny | 11. 08. 2010 

To, že Dominika zapoměli, je pro něj to nejlepší, co se mu mohlo stát. V každém "děcáku" mu bude líp... Notabene by se ho mohli ujmout JuDr.ovi, to by jeho intelekt jistě nezakrněl. :-D


Zlata Chudá | 11. 08. 2010 

Další skvělý díl !!! :-D
Ty dialogy NEMAJÍ CHYBU !!! :-D

Tak TAKHLE to tedy bylo s tím kolem minule...!!! Já taky myslela, že to byl klasický bicykl :o)

Páťův obrat "Chytrá jak děravý necky..." mě umrtvil :o)

V jízd. řádech venkovských autobusů se orientuji podobně jako Tučhořovi...nejlepší bylo: "Kde máš napsáno to "vůbec"...?!" :-D
Nebo : "Co znamená to "aha" ?" :-D

Pes Dingo - to je podle hlasu Olda :-D :-D
Setkání s "opálenými Čechy" mě taky dostalo :-D :-D :-D
Myslím, že Dingo byl hlavní chod večeře těch "opálených"...

Boženka se činila, ale souhlasím s Vlastičkou a Sinclairem - až je mi Boženky líto, jakou sklidila nakonec kritiku - napřed za bezcenné cetky, a pak to morální kázání...

Přitom se fakt snažila...jako ta správná, poctivá, obětavá česká máma :-D :-D ;-D

Taky jsem čekala, že snobi jako Jurdovi budou mít na chalupě cennější věci... :-/

Páťa mi svým opakovaným "Já jsem ten vokap vrátil..." málem způsobil infarkt :-D :-D :-D

Patrik je pěknej hajzlík - s tím jeho mravokárným proslovem na adresu Boženky - zrovna on, kterej to celé od začátku organizoval s jediným cílem...

Přátelé - CHUDÁK DOMINIK !!! :o)
Já myslím, že si, kluk chytrá, poradí - někoho si stopne...nebo dojde k nejbližšímu osvětlenýmu stavení, a to budou Jurdovi! :-D

Oldo a Jirko, MOC DĚKUJU - jen díky vám jsem se dnes ze srdce zasmála :-D
Poslouchám tento díl už poněkolikáté a stále se nemohu nabažit :-D :-D :-D


Viktor K. | 11. 08. 2010 

Dominik prochází výchovou spartského chlapce: je vysazen v neznámém prostředí a nyní se musí sám dostat domů. Naštěstí přítom nemusí zabít žádného heilota, otroka.


Arno Bejl | 11. 08. 2010 

To mi připomíná: kterýpak národ myslíte, že v Evropě krade nejvíc? .-)) Tedy dle statistik. Božena to dobře dokumentuje, ke kradení má sklony, krom každodenního kradení v jídelně vzpomeňme krádež "džusu" u Bárty a syna.

Zlato:
díl 498

mimochodem docela dobrý dvoudílný rozhovor s mistránky o Rodince je zde: http://www.youtube.com/watch?v=ii54g3mWyy0


doktor ornitolog Hubert Hauser | 11. 08. 2010 

Přátelé,

marně jsem vzpomínal, jaký to známý hlas mi připomíná pan Lábus ve svých četných nehynoucích hlasatelích... Byl to na 99 procent pan Jiří Valenta - legenda socialistického rozhlasu stanice Praha v 80. létech min. stol.
Zde slyšte a porovnejte :-)
(Valenta je zde s J. Švorcovou řečníkem na LP desce)

http://www.pdoskoda-auto.cz/files/hudba/488/track4.mp3

Ještě si vzpomínám na další příjemný hlas - Jiřího Maxmiliána z téže stanice i doby.


Možno srovnat: díl 556 Hlasatelna ("Pane Tlučhoř, nedělal jste v 70. letech v redakci zábavy?! Vy i tak vypadáte...")
Nebo díl Bhútán 620 ("A teď už hrají a zpívají Plzeňáci!")


Dojický | 11. 08. 2010 

Poslední čtyři díly, plus nedávno i díly ze školní jídelny, jasně dokazují, že v žádném případě kvalita postupně neklesá, ba právě naopak! Poslední čtyří díly si pouštím několikrát za sebou, a to se mi běžně nestává. Pánové, děkuji!


Dr. Bruner tvrdil, že vodík je vodivý! | 11. 08. 2010 

Vynikající díl, opět skvěle ilustrující naprostou bezpáteřnost a slizkost našich miláčků...

P.S. Pozdrav i všem bratrům "Brazilům" :-)))


Zlata Chudá | 12. 08. 2010 

Arno :

Díky za tip !!! Moc ráda si to poslechnu :o)
Jak Boženka ukradla ten džus u Bárty a syna si vzpomínám...jak pak tvrdila něco v tom smyslu, že jí do tašky v podstatě tak nějak sám spadl :o)
A jak se pak doma přiznávala Páťovi :-D
A Páťa jak jí tehdy tak nevěřícně řekl :"Cože?! Ty jsi kradla?!?!?!" :-D :-D

Jinak, pročítám tu všechny příspěvky a baví mě to, co tu píšou všichni za postřehy :o)

Poslechnu si i ty hlasatele, které tu zmiňuje doktor ornitolog Hubert Hauser :-D Žasnu, jaké perly je možno na internetu "vyštrachat" :-D

A ano - ti "bratři Brazilové" jsou bezva termín...začnu to používat :-D


Arno Bejl | 12. 08. 2010 

dr. Hauser:
kdysi jsem slyšel pana Lábuse, jak říkal něco o nějakém tom komunistickém Šeptovi (jméno mi vypadlo), že ho zaujal a on ho pak imitoval. Díl Hlasatelna mám ve svém Top 10, virtuosita od začátku do konce. Jak Páťa slabikuje ten text, to je neskutečný... A pan Lábus má tu moderátorskou dikci fakt dobře podchycenou.


Doktor Hnátek | 12. 08. 2010 

Pánové, opět geniální díl.
- Co si asi o nás pomyslej, to ti není trapně! - naprosto geniální !!!!!!

Pánové, vaše úroveň stoupá.


Homosál obecný | 12. 08. 2010 

Přátelé, když vidím tu plejádu odborníků (srdce mi plesá) potřeboval bych poradit: nevíte někdo PROČ NEMÁ SKŘIVAN PAVOUČÍ NOHY?


Barrand | 12. 08. 2010 

Musím souhlasit - vynikající díl! I ty předešlé... Má to spád a vtip, výlety mimo Tlučhořům svědčí. Boženu by musel osvobodit každej soud!


Zlata Chudá | 13. 08. 2010 

Arno :

Arníku, Vy jste měl být na těch živých setkáních U Tlučhořů !!!
Tam byste slyšel a viděl Páťu recitovat uvědomělé verše s takovou vervou, důrazem a nasazením !!!
Do toho ta typická Páťova výslovnost a odhodlaný výraz ve tváři :-D :-D :-D

A v podání Jirky bylo možno shlédnout etudu "televizní hlasatelka" - to nemělo chybu !!!

Doufám, že obojí, kromě jiného, bude na DVD ze všech 3 večerů... ;o) :o)

Ještě k tomuto dílu - bylo by opravdu zajímavé, kdyby se Domča dostal k intelektuálům "JUdr.ům " Jurdům.
Určitě by se mu u nich líbilo, akorát Jurdovi by byli zaskočeni onou drobnou nehodou, kt. se tomu 6ti letému chlapci přihodí vždy, když hodně přemýšlí :o)
Což by bylo poměrně často... ;o)

Jediný, komu by Domča chyběl, by byla asi jen Růžka :o)


Arno Bejl | 13. 08. 2010 

Zlato,
no jo, a k tomu jsem mohl vidět ještě Vás, jak se smějete, že? Ale to víte, bůh spánku Morfos je neúprosný, chce své. "Oči se klížijó, spánek se blížijó..." :-) Krom toho jsem mě krapet odrazovaly ty "náměty posluchačů". Vlastně vše od mistránků kromě Rodinky, různé ty Zeměkoule a Ruské rulety, mi přijde, že je to nižší liga. I když těch 7 statečných udělali znamenitě.


Lalka | 13. 08. 2010 

Moooooc děkuju, konečně zase trocha "kumštu" v tom mediálním smetí! Vydržte!


Zlata Chudá | 13. 08. 2010 

Arno :

Vy lichotníku, uvádíte mě do rozpaků... :o)
Nasmála jsem se tam opravdu moc...napsala bych, že jsem se válela smíchy, ale abyste si to třeba nevyložil špatně...přece jenom - jsem dáma a ... intelektuálka... ;-P

Dabing 7 statečných je můj zamilovaný kousek - pomůže vždy, když je mi smutno...je to takový můj "vyprošťovák" :-D :-D :-D

Arní, těmi náměty od diváků jste se neměl nechat odradit.
Mistři vždy plně využili svoji ohromnou tvůrčí invenci a improvizační um, takže i z někdy třeba nesourodých námětů vznikl skvělý výsledek :-D :-D :-D

Ano, mohli jsme se tam sejít - poznávací znamení, abychom se poznali, mohlo být něco nenápadného..třeba...2 síťovky plné jídla (ruce vytahaný jak stará lama :-D )

Ach ten Váš Morphos...chce to silnější kávičku, Arno - to musí stát lžička v hrnečku :-D

Ale vidím, že když to na Vás přijde (asi Stříbrný vítr...?), zaveršujete i v krajovém nářečí...úžasnééé...!!! :-D

Přiznejte se, že Vy píšete texty Evě a Vaškovi... ;-P


Viktor K. | 14. 08. 2010 

Arno Bejl.
Vidíte, tady se s Vámi poprvé neshodnu. Scénky z Ruské rulety, respektive Zeměkoule nepovažuji za nižší ligu. Jednak tu Mistři prokázali skvělý pozorovací talent (což prokazují i v Rodince - všímám si zvláště výmluvných detailů, jako když se pan Lábus v roli Otravné cestující ve stejnojmenné scénce při svém monologu dvakrát lehce pleskl po noze, pan Kaiser a jeho řeč rukou v roli modeláře ve scénce Loď v láhvi), jednak jsem fanouškem jejich černého humoru. A také toho, jak navázali na tradici tzv. malých divadel (konečně Ypsilonka se počítá k autorským divadlům malých forem) a přivedli až k totální dokonalosti kontakt s publikem (viz scénka Otravná cestující nebo scénka, na jejíž název si nevzpomenu, ale pan Kaiser jako prodavač umění balí sochu do papíru (?) a sochu představuje žena z publika - což mi připomíná závěr semináře ze hry DJC Dobytí severního pólu, kdy Zdeněk Svěrák sestavoval Mistrův živý obraz za přispění "dobrovolníků" z publika. No a v neposlední řadě v některých scénkách najdeme charaktery, s nimiž se setkáme později i v Rodince (maně mne napadá žena nádražačka ve scénce Nádražáci - viz pak díl Stará mašina).


Arno Bejl | 15. 08. 2010 

Zlatko,
nepochybuji, že máte distinguovaný, zvonivý smích a že se neřehtáte jako Ropucha U stromu, ale, upřímně řečeno, pochybuji o Vašich tlučhořologických znalostech - autorkou toho "textu" je přece sousedka Vlasta, ocitnuvší se na noc u Tlučhořů poté, co si zabouchla dveře :-)

Viktore,
no jo, v těch ne-rodinkovských estrádách sice je kailábistický pozorovací talent a typický smysl pro humor, jenže tam chybí 1) ty geniální zápletky, děj, 2) ty geniálně promakané postavy. Autory obojího jsou v Rodince Kailábisté, v Ruské ruletě byly ty náměty taková amatérská lidová tvořivost, často naprosté pitomosti, a na rozvinutí postav tam nebyl prostor. Mně přijde Rodinka tak dobrá právě proto, že tam jsou všechny tři hlavní složky - improvizace, dějové linky a postavy - dílem Kailábistů. Vždyť např. nápad, že Páťa bude "podnikat - vyrábět budky pro ptáky", nota bene pro firmu Pěnkava zastoupenou p. Havránkem, je dokonalý. Nebo to spárování Mirka s Růžou. Nebo jak si podávají, vychutnávají tu komunisticko-milicionářskou mentalitu v různých dílech, nebo jak Páťa naplánuje svůj fingovaný únos... Nebo ty fantastické vedlejší postavy: Hnátek, Zlata, všichni ti starci (Boubela, Rozbřesk, René Vrzný) atd. Čili teprve dík všem těm třem složkám je Rodinka tak virtuosní, jakmile něco z toho chybí, není to ono. Rodinkovské díly jsou královské hody, zatímco ty televizní estrády jen taková almužna, zdá se mi. Když do toho mistránkům fušuje někdo jiný, jako např. v rozhovoru Mirko Hýla s panem Ebenem Na plovárně, nebo diváci v publiku v TV, ten dokonale sehraný kailábistický sehraný stroj nejede naplno, naruší se to, nedojde tam k tomu rozletu...


Viktor K. | 15. 08. 2010 

Arno Bejl.
S tím rozvinutím zápletky máte pravdu. Ale Rodinka je nekonečný seriál, kde se zápletka může rozvíjet několik dílů a kde i postavy mají čas na to "projevit se". Je to jako kdybychom srovnávali román, respektive románovou kroniku, s povídkou. Jinak mi také scénky ze Zeměkoule připadaly propracovanější než ty z Ruské rulety. Ale to bylo dáno situací - Ruská ruleta byla zkouškou improvizace. A i když některé scénky nepatřily mezi nejpovedenější (sám za takovou považuji třeba Elektrické křeslo pro hosta), byl to skvělý trénink v improvizaci, zdokonalování se - což se nyní úročí v Rodince. Konečně, ona humoristicko-improvizační linie obou Mistrů začala Kouzelníkem, kde některé skeče byly ještě "prvosignální" (Ještěrka, Vozembouch), pak Ruská ruleta až k projektu Zeměkoule (snad inspirace Českou sodou? - se zprávami, reportážemi atd.)A Rodinku vnímám jako vrchol - i když samozřejmě vznikala paralelně asi se Zemkoulí (zač. 90. let). Jako vrchol ji vnímám kvůli tomu, jak dlouho se udržela a kolik příznivců si získala (je to podobný fenomén jako DJC, i když s trochu odlišným humorem, což je ovšem dobře). Ale domnívám se, že nebýt všech těch Kouzelníků, Rulet a Zeměkoulí, mnoha třeba i nepovedených scén, nebylo by ani Rodinky a postav, které zmiňujete. Nyní se ty televizní estrády mohou jevit jako almužna, ale tenkrát, když ještě nebylo Rodinky... Ostatně kdysi dávno (dávno již tomu) bavil jsem se třeba i Šimkem, Nárožným a Sobotou a dnes jejich scénky nedokoukám (nemluvím zde o dvojici Šimek - Grossmann, jejich povídky mám rád dosud). Je to prostě nutný vývoj...


Viktor K. | 15. 08. 2010 

Arno Bejl.
A k tomu "narušení kailabistického stroje" přítomností publika. Takhle to nevnímám - beru to jako dvě zcela odlišné situace. Asi jako když si koupíte CD s nahrávkami své oblíbené kapely, vše je čisté a vychytané, zkrátka se jedná o studiovou nahrávku, a potom zajdete na živý koncert té stejné kapely. Bude znít jinak, skladby budou delší, zpívat budou i posluchači s sebou - ale bude to mít zase jinou atmosféru než poslech v klidu domova. A neznamená to, že jedno je lepší nebo horší druhého. Je to prostě jiné. Ale je samozřejmé, že každý si vybere to své, že někomu více sedí živá vystoupení, jinému studiové nahrávky. Je to přirozeé...


Zlata Chudá | 16. 08. 2010 

Arno Bejl + Viktor K. :

Pánové, vidím, že jste se tu pěkně rozepsali...to jsou úplné eseje :o)

Arno, promiňte, přikláním se k názorům Viktora K. :o)

Doufám, že mi přesto zachováte přízeň ;o)

Jinak, jsem milovnicí také humoru DJC, ale i pana Čtvrtníčka - Česká soda je skvělá, i když místy ten humor až moc černý, ale to mi nevadí.

Ať už Mistři Kaiser a Lábus nebo DJC nebo Petr Čtvrníček - každý humor má svá specifika, pro mě bylo "perličkou", když se pan Lábus spojil s panem Čtvrtníčkem v "Ivánku, kamaráde" - to bylo také neopakovatelné :o) nebo v "Gynekologii 2" (Jirka jako okresní gynekolog MUDr. Čudák :-D) :o)

Arno :

Nevím, zda je můj smích zvonivý, ale rozhodně nezní jako ten Ropušin :-D :-D :-D


Arno Bejl | 16. 08. 2010 

Viktore,
ale jo, uznávám, že by bez těch Rulet a Kouzelníků by to asi nešlo, že Rodinka je vrcholem nějaké dlouhodobé snahy, ale chtěl jsem zdůraznit ten autorský rozměr Rodinky, tj. to, že Kailábisté v Rodince improvizují na vlastní náměty a tvoří postavy čistě podle svého. To považuji za klíčové, protože dík tomu si ty postavy a dějové zápletky maximálně vychutnávají, opravdu si to užívají, je to tvůrčí extáze, to je v tom přece slyšet. Když ale pan Lábus sedí se Čtvrtníčkem v Ivánku, kamaráde (což považuji za celkově zdařilou věc), tak tam jen deklamuje text, který mu napsal někdo jiný, navíc na téma panu Lábusovi pravděpodobně zcela cizí (fotbal). Když ale vede Mirko Hýl např. nějaký sebelítostivý monolog nebo se dožaduje Růženiny pozornosti nebo je s Páťou na tahu nebo mluví o literatuře, tak je přece zjevné, že je to úplně "o něčem jiném", je z toho cítit, jak to pana Lábuse na maximum baví, jak se u toho sám baví. A to mi v těch ne-rodinkovských pořadech chybí, přijde mi, že tam nemají úplnou tvůrčí svobodu, a to je znát. Když dělají etudy na téma "nesmělý mládenec si kupuje kondomy" nebo "pan Kaiser na veřejném WC" (viz youtube), tak to zvládnou profesionálně a jde to, ale to je tak všechno. Ale proti gustu žádný dišputát a každému se samozřejmě líbí něco jiného, to je v pořádku (já třeba ty Cimrmany moc nemusím, ale baví mě Monthy Python, Woody Allen nebo třeba ta knižní série o Adrianu Moleovi...)

Zlato,
to já přece dávno vím, že jste zanícená, ale prozraďte mi: je nějaký díl Rodinky, který Vám přišel slabší? A který? :-)


Huďulu | 16. 08. 2010  | http://auto-veteran.cz

Tak jsem se po dovolené dostal k poslechu tohoto dílu až nyní, a tím i k diskusi o něm. Co dodat po tom všem, co tu už bylo řečeno? Prostě opět geniální analýza podlého a slizkého myšlení a jednání Tlučhořáků. A k tomu ty nápady typu starý vzácný hliník nebo zlato prodávané místo ve formě cihel ve formě okapu :-))) Smíchy se mi málem přihodilo totéž, co Dominikovi, když přemýšlí.

A propos Dominik: Uvědomil jsem si, že jsem na něho, stejně jako Tlučhořáci, dočista zapomněl. Když v nějakém díle není, vůbec mi nechybí. Za celá ta léta jsem si na něho stále nezvykl. Zatímco ostatní postavy jsou více či méně reálné obrazy nás a našich spoluobčanů, které lze běžně potkat, Dominik na mě působí dojmem mimozemšťana. Jistě, nadané děti také existují, ale tohle není ono. Domnívám se ale, že až Dominik dospěje do puberty, bude fajn. Už jsem to tu několikrát psal, že obdivuji Mistry, s jakou dokonalostí dokáží vystihnout různé lidské typy a charaktery. Upřímně ale dodávám, že malé děti jim, dle mého názoru, příliš nejdou.

A ještě mě napadlo, co si asi Jurdovi po odchodu Tlučhořáků o nich mezi sebou říkali. To by byl taky zajímavý díl:-)


dr. Hubert Hauser ornitolog | 16. 08. 2010 

Potěšily mě také ty postřehy.
Jen k té Zeměkouli aj.: Mám prostě pocit - a vzpomeňte na díly jako Restaurace U Hroznu, Silvestr tě pestr.... jak i tam "originál" p. Kaiser jakoby "trapně" vypráví humornou scénku z natáčení o Komenském (přiopilému kabaretnímu obecenstvu...) a vkročí tam i p. Lábus a hned začne svou stokrát ostřílenou "Porodnicí", jak jej tatínek hledal... Když hrají v Rodince sebe (kolonka "bavič"...), to je také něco :-)
Kailab - "stoping" či dopisy spokojených postarších manželů či rozvádějících se...

Jinak bych ještě připomněl pořad Dvaadvacítka (Kraus, Ornest, Hrubý) z konce 90. let. Taky vynikající věc.
Ale ta loď v lahvi :-) to je fakt!


dr. Hauser | 16. 08. 2010 

Dominik je vlastně skutečně "člen rodiny" sui generis. Jakési vyústění té monstrózní rodinky :-)


Zlata Chudá | 17. 08. 2010 

Arno :

Teď si zrovna na žádný slabší díl nevzpomínám - mám je pomyslně rozděleny na ty výborné a ty ještě lepší !!! :o) ;o)

A Olda s Jirkou se mi líbili i v Zeměkouli - třeba Jirkova redaktorka Zdena Vrbná nebo Oldova Kateřina Tuhá a jejich reportáže "z terénu" :o)

A v Ruské ruletě patří k nezapomenutelným scénka se žáčkem 1. třídy Vašíkem Klausů(Olda) a panem učitelem Kuběnkou (Jirka) nebo návštěva pacienta Masaře (Olda) u psychiatra (Jirka), který mu předepsal muchilín a křídlín... :-D
Také byla bezchybná scénka, ve které na sebe Olda s Jirkou mluvili jakožto zaměstnanci nádraží tou nesrozumitelnou hatmatilkou, která se vždy ozývala z nádražních rozhlasů :o)

A z "Kouzelníků" třeba Oldovo proslulé klíště, Jirkova Maryša, Olda s Jirkou ve scénce s telátkem (dialog - Olda,mutujícím hlasem:"Tati, ty vypadáš jako Delon!", Jirka :"Ten chlapec už má svůj názor!!!!") :-D


Viktor K. | 17. 08. 2010 

Arno Bejl.
I když nemusíte DJC, tak vězte, že Kotek a Jára Cimrman mají něco společného - ani jednoho nikdo nikdy neviděl. Kotka párkrát fotografovali, ale ani jedna fotka nevyšla (viz 209. díl - Album). A Jára Cimrman se také na žádné fotce nezachoval. Ale zatímco Jára disponoval Géniem, Kotek mocí - inu, krásná ukázka proměny doby.


Zlata Chudá | 17. 08. 2010 

Viktor K. :

Viktore, dobrý !!! ;-D

Vynikající postřeh :o)


hauser | 17. 08. 2010 

To je fakt. Fotografie Kotka - je také tajemstvím opředena. A ani to reálné spojení s ním není přímé - často přes zlomyslného synka :-) (Výtah jede! ...)

Zlata Chudá: Těch konferencí, kongresů... no, bylo to pěkné! :-) A ti nádražní zaměstnanci jsou přesní v té Zeměkouli, sám jsem v disentu zde dělal :-) ale jsou to dobří a přímí lidé!


hauser dodatek | 17. 08. 2010 

P.S.: Na dotaz dr. Brunera - na téma pavoučích noh u homosála či rorýse byla napsána nejedna disertační práce. Divím se, pardon, té elementární neznalosti :-) Je to však složité do 1550 stran to vtěsnat... Odkazuji na českou práci RNDr. Hnátka (Viléma či jak...).


Petr | 01. 09. 2010 

Někdo tu něco psal o scénce El. křeslo v ruletě, tak to je moje nejoblíbenější a jeden z nejlepších výkonů v ruletě, je to 100% improvizace a takové scénky jsou nejlepší, sami měli co dělat se sebou, aby se nezačli řechtat jak sviňa :-) taky že občas nějakej ten smích trochu ze sebe upustili :) srovnávat tv scénky a Tlučhoře nejde ale u scének z tv se nařechtám víc a to i po letech, ale zase jich tolik není.

Jinak těch pár lidí co tu píšou ty nesmyslné slohy do komentářů, by si měli dopisovat soukroumou komunikací, kdo na to má koukat furt ty samé nicky s těma samýma žvástama.


Přidat komentář

 *

* Hvězdičkou označené položky jsou povinné