Díl 839. 2D
Audio verze: MP3: Díl 839. 2D (192kb/s) | WMA: Díl 839. 2D (128kb/s)
Nově může diskutovat také v našem fóru nebo se staňte fanoušky Tlučhořů na Facebooku.
Prodej: DVD "U TLučhořů"
Komentáře: Přeskočit na konec ↓
anče | 27. 01. 2010
musim říct, že 3D - tři debilové mi připadaj hodne vtipny :DD ale bohužel musim přiznat, že chování dominika mi taky vadí..driv byl roztomilej, ted z nej jde hruza a to si myslim, ze snad neni záměr..
Měsíčňan | 27. 01. 2010
Mě ta Dominikova vulgarita taky pěkně sere. Copak takto se kurva správně hovoří? No, alespoň už nemá ten píčovský vřeštivý hlas. Z toho jsem byl vždy v kundě.
black000 | 27. 01. 2010
nejakej dil je lepsi nejakej horsi -z tohoto sem mel pocit jako kdyz ma nekdo kocovinu....proste aby uz to bylo pryc ......sem holt nevdecnik
schinder7 | 27. 01. 2010
Kurva, Měsíčňan má pravdu, Dominik mi taky leze na nervy a mám takový pocit, že by některé jeho hlášky měli raději vypípat, ale to by nám toho moc neřekl:-)))
Pavel Krupka | 27. 01. 2010
No já jsem už nechtěl rejpat, ale...
Připadá mi, že tvůrci využívají toho, že jsou teď vlastně na volné noze, můžou používat vulgarismy jak se jim zachce a myslí si, bůhví jak to není vtipné. Takže je to teď o tom, že je seriál samej čurák a piča.
A na vysvětlení od KAILABu, že jaká je doba, takoví jsou oni, se můžu zvysoka vysrat (abych se teda vyjádřil způsobem Dominika).
Rád bych měl zpátky seriál, který nebyl založenej na vulgarismech, jako každá druhá americká komedie pro náctileté.
S láskou Krupka.
Jaróšek | 27. 01. 2010
Vulgární je ten, kdo vulgárně myslí, a takový Dominik není. Dominik je génius, a proto využívá každou formu myšlení a vyjadřování. Jen tak dál!!!
Honza | 27. 01. 2010
Jen nechte Dominika přirozenému vývoji a tlučhořácké výchově. U něj mě ty okamžiky nečekané vulgarity vůbec nevadí...ba právě naopak...ve spojení s tou přechytralostí a nevinným dětským hláskem je to úžasně vtipná (někdy hodně drsná až zamrazí) a nečekaná kombinace.. prostě tlučhořácká! a pan Lábus to umí kouzelně zkloubit a načasovat...poslední tři díly vybočují nad průměr...díky a jen tak dál:-)
Karolina | 27. 01. 2010
Mě teda spíš zaráží, jak se každý fanoušek hned pustí do soudů co by a jak by a že něco teda opravdu ne. Hlavně ať si seriál dělají K + L tak jak je bude bavit a ne s přihlédnutím ke každému Tondovi, který si přeje méně sprostých slov, návrat Mirečka, aj. Jasně že mě vulgarismy taky občas štvou, Mirečka bych si přála taky, ale poslední co bych dělala by bylo to, že bych K + L psala, aby něco dělali jinak než chtějí.
Koho seriál nebaví, ať jde o dům dál. Mě to zatím baví moc. Protože si v tom dokážu najít míru toho, jak velcí jsou herci.
Lubomeer | 27. 01. 2010 | http://tluchorovi.7x.cz
Nemají Tlučhořovi s nadhledem reflektovat dění v naší společnosti? Tak si někdy poslechněte, jaký mají slovník vrstevníci Dominika. A myslím, že mnozí z vás se pak budou jenom červenat. A tak nevidím důvod, proč by Dominik nemohl být spojením geniality a zatím stále ještě přiměřené vulgarity. Navíc, když to ještě slyší doma, že. Chudák :-D
Pánové buďte i nadále sví! Díky.
Mitchi | 27. 01. 2010 | http://www.mitchi.cz/
To Lubomeer: Máte naprostou pravdu. Dnes jsem na křtu DVD citoval pánům K+L vaše připomínky týkající se Dominikovi vulgarity a dostalo se mi odpovědi ala Lubomeer.
Ondřej Prokop | 27. 01. 2010
Taky se mi nelíbí Dominikova vulgarita (bez ohledu na to, že Dominik není vůbec vtipná postava) a vulgarita jako taková, se objevuje čím dál tím častěji (poslední díl se Spišákem). Když poslouchám Tlučhořovi v rozmezí několika let, přijde mi, že komično má být postupně vyjadřováno čím dál tím častěji sexuálními narážkami anebo přímo vyřčenými sprosťárnami. Myslím si, že takovýto ubohý a laciný humor nemají komici velikosti L+K zapotřebí.
Lubomeer | 27. 01. 2010 | http://tluchorovi.7x.cz
To Ondřej Prokop: Ale tohle právě dělá Tlučhořovi Tlučhořovými. Poslechni si jak se mezi s sebou oslovují politici, z čeho si nejvíc utahují lidé v hospodách, jaké vedou lidé diskuze v zaměstnání, o čem se bavílidé v MHD. A v tomhle je v současnosti seriál autentičtější a aktuálnější, než kdykoliv před tím. Každej se v tom seriálu může slyšet z úst kterékoli postavy. Prostě si z nás i ze sebe K+L dělají legraci a to je ten hlavní důvod proč se mi ten seriál líbí a proč se nikdy nedostane (zaplať pánbu za to) do zájmu širokých mas. Protože je opravdu autentický. A my Češi nemáme rádi, když si z nás někdo utahuje. A kdo tohle není ochoten přijmout, ať si najde jiný druh zábavy.
Sestřenice Mirko Hýla -Janka (Vaječina) z Těšína | 27. 01. 2010
Jiří vše nejlepší k narozeninám!!!! stOO lat stOO lat stOO lat niech žyje žyje nam,stOO lat stOO lat niech žyje žyje nam ,niech žyje nam.
...........a nelíbí se nám vulgarita dominika!!!!
Pavel Krupka | 27. 01. 2010
Já slyšet svýho pětiletýho synovce takhle mluvit, tak ho zmaluju, že by ho ségra nepoznala :-D
Jiný druh zábavy si hledat nebudu, zvykám si a snad si i nakonec zvyknu. Ten prvotní šok z prvních nových dílů naštěstí opadl a v některých případech mi to už i docela vtipný příjde. Ale kdyby tam toho bylo míň... no nic. To je můj osobní problém.
Hynek | 27. 01. 2010
Všem, kteří tvrdí, že nemáme co kritizovat "agenturu KaiLab a její produkty" bych rád sdělil toto: Pánové Kaiser a Lábus jsou opravdové herecké osobnosti a SAMI, VĚDOMĚ a DOBROVOLNĚ jdou s kůží na trh. Dělají to "denně" v divadle, udělali to např. v Ruské ruletě a dělají to i tady, zejména tím, že nám vytvořili tuhle diskuzní (a vlastně zpětnovazební) stránku ke každému dílu. My máme právo i jakousi morální povinnost diváka-posluchače vůči umělcům hodnotit je. Je to jako bonton, který k divadlu patří. Je to tady něco jako potlesk nebo bučení při živém vystoupení. Kdo si myslí, že pánové Kaiser a Lábus nestojí o naše názory, pak je asi nepochopil víc než já Dominika. :-D Mimochodem, proti Dominikovi nic nemám, jen kritizuju vyčpělost humoru, který nám v posledních nemnoha dílech mistři (se vší poctou, která k tomuto slovu patří) předkládají, nic víc. Takže tak... :-)
stephenx | 27. 01. 2010
Ještě jsem nikdy necítil potřebu jakkoli komentovat vždy výtečné díly "Rodinky",až dnes. Důvodem ale není obsah dílů, nýbrž komentářů. Jsem rozhořčen snad i vážně míněnými výhradami nad vyjadřováním Dominika, potažmo obsahy nových dílů.Prosím autory ať pokračují dál podle svého uvážení. Je to skvělé. Děkuji!
Jan Chalupa | 27. 01. 2010
Stává se také někomu, že napíše komentář, který se zde pak nezveřejní? Mně se to stává, když občas některé díly krituzuju, funguje tu cenzura?
Hynek | 27. 01. 2010
To stephenx: Oni samozřejmě budou pokračovat podle svého uvážení. :-) Mají ale právo znát naše názory. Je jasný, že pokud člověk nemá plodný období a musí tvořit, vychází z něj koniny. Osobně jsem přesvědčenej, že to bude zase lepší. Chlapci si upletli na sebe bič s tím, že každý týden vychází nový díl. Je mi jasný, že se díly předtáčejí, takže nemusejí vymýšlet novinky každý týden. :-) Právě proto se některé díly kvalitou podobají jako vejce vejci - v dobrém i zlém. No, zkrátka, Tlučhořovic rodinku miluju už mnoho let a mám ji sjetou snad 10x celou dokola. Ale teď cítím ten tvůrčí útlum a mám potřebu to sdělit. Nejen vám, ale i jim samotným. :-) Potřebu, která tě možná tak pobuřuje. :-P Já hraju taky divadlo - samozřejmě na úplně jiné úrovni. :-D Jsem ochotník, ale protože hraju, vím, jak je cenná jakákoliv reakce. Kdybysme jenom chválili nebo mlčeli, ani autoři by si to tak nevychutnávali. To mi můžeš věřut...
To Jan Chalupa: Na cenzuru u těchhle dvou nevěřím. :-)
Ondřej Prokop | 27. 01. 2010
To Lubomeer: Mám si najít jiný druh zábavy? Nechci. Když poslouchám díly z 90. let (a slyším je třeba posté), ještě dnes se směju, jedná se o krásný, absurdní a inteligentní humor (byť Tlučhořovi moc inteligentní nejsou). A mě nebaví poslouchat plytký kecy lidí z hospod a MHD, kdybych chtěl, pustím si Novu nebo nějakej debilní sitcom na Streamu. Tlučhořovi mi byli vždy vzácní a já velmi nerad o ně přicházím levnou situovaností nových dílů do podoby levné a prázdné vulgarity. Doufám, že mi rozumíš, jestli ne, pusť si první stovku dílů Tlučhořových a jistě poznáš rozdíl. Tehdy jistě neusilovali o autentičnost skrze plytký kýč.
Mitchi | 27. 01. 2010 | http://www.mitchi.cz/
To Jan Chalupa: žádná cenzura zde není. Je to sofistikovaný systém který kontroluje vkládané příspěvky a občas nějaký neprojde. Jak si toho všimnu tak ho povolím. Nechci zatěžovat přispěvatele zbytečnými otázky kolik je 1+1 apod.
Lális | 27. 01. 2010
Jo on tu nechal pumpu, jak bude šukaát? :DD
Ale Hýl řikal, že už dávno nemá ty nutky. To řikal v jednom díle, když spali s Joachymem Boubelou v jedné literární posteli.
Taťka křičel v multiplexu :D Uplně ho slyšim.
Jé oni je vyvedli , chi chíí :-)))
:DD jé a nechali tašku s jídlem v kině :DD
PS.: a prosím vás, co máte, za tenhle díl řek Domiňajs tak tři lehce sprostý slova, jste nějaký spíš hysterický, bych řek :-) Chce to častější orgasmus :DDD
Lális | 27. 01. 2010
Jinak dnešek byl SUPER! :-) Vůůbec se mi nechtělo domůů! Nemusel jsem jsem za každou cenu bombardovat KaiLábisty dotazama a..myšlenkama( I když Lábi umí čertovsky dobře napojit svůj ...abych tak řekl..vír a z člověka uplně hmatatelně vytáhnout kotel informací, nápadů a myšlenek za superkrátký časový úsek), ale stačilo jenom tak cumlat to pívo tam, bavit se s kamarády a pozorovat, jak se u vedlejšího stolku Vrkal tým dobře baví :-) prostě fakt uplně pocit, jak nějaká rodinka:-) Moc milé odpoledne!
Honza | 28. 01. 2010
Pánové K+L to nejhorší co byste mohli udělat je, začít se řídit přáním lidu. Tuhle paroubkovskou metodu proboha NE!! Tlučhořovi jste jen a jen vy dva!!
schinder7 | 28. 01. 2010
Koukám, že jsou tady 2 tábory fanoušků - jedni konzervativní, pravověrní, kteří se brání jakékoli změně a uchylují se k nekritickému modlářství a pak reformní osvícenecké křídlo, které chce menší reformu, díky níž by Dominik byl omezen jakýmsi nepsaným náhubkovým zákonem.
Hlavní ovšem je, že se vůbec máme o čem dohadovat
a že seriál jede na plné obrátky:-)
Lális | 28. 01. 2010
Já mám Schindere ale přesně opačné pocity.
Mám pocit, že tu je tábor konzervativců, co je zlobí nehezká slovíčka a chtějí Tlučhořovi jenom se slušnými slovy a hlavně všechno nechat tak, jak to byl v 90.letech..zkrátka požadují do betonu odlitý monolit, klanící se vlastní minulosti
A na naprosti stojí tábor volnomyšlenkářů, kteří nadšeně rozdmychávají oheň tvorby, nechávají naprosto volný prostor pro jeho plápolání a ...když hoří oheň, létají někdy saze. A těch si nevšímám.
luke | 28. 01. 2010
primocary humor slavi prim,,dominik je chora postava uz svou rozpolcenosti, patrik je netecny, driv by ho striskal pendrekem. Kde je jemny humor mirka, zemitý boženy a nablblý páti? Dominik je jakysi obludny monolit ktery chrli vsechny hlasky co kdy vsechny postavy rekli. Jeden z nejslabsich dilu, poprve sem ani nedoposlouchal. Zaver s 3d to mirne vylepsil, ale zase Dominik ktery kdaja ze vsech nejvic nahlas a je mu vse dovoleno, moc tomu nerozumim. Asi mi vadi i ta jeho priserna hlucnost, ale predevsim ze jako figura se nejak typove neustalil. je to nepovedene beze vsi pochybnosti
šakal | 28. 01. 2010
já myslim,že jsou díly pořád stejný,vůbec žádný změny jsem si nevšimnul.To že jsou tam i sprostý slova, neni u KaL žádný překvapení..třeba v jedný scénce z pořadu Možná přijde i kouzelník: Těžký život tělocvikáře Jaška z roku 1991 říká Kaiser: neser mě :))
Hynek | 28. 01. 2010
Tak holt ještě jednou. :-) Já osobně nemám nic proti vývoji seriálu, ani proti myšlence reflektovat v něm dobu apod. Já se vyjadřuju k míře vkusu, která se posouvá někam jinam. Prostě když od roku 2004 začali mívat Tlučhořovi cca o 8 dílů míň než obvykle (což by zhruba odpovídalo nějaké době divadelních prázdnin), vypadalo to, že si kluci prostě potřebují odpočinout a netlačí na pilu. Nikdo z posluchačů by jim snad nemohl mít za zlé, že nabírají síly (já vím, že to bylo ovlivněno i skladbu rozhlasových pořadů v době prázdnin apod.). Kvalita tím nijak neutrpěla, ba naopak. Dneska mám pocit, že prázdný místa vyplňují tím, co je okamžitě po ruce. Prostě když to nemá říz, tak použijeme pilu a je to... :-) Takže žádám všechny natvrdlíky, co mluví o dinosauřích choutkách konzervativismu namísto toho, aby diskutovali o tom, jak se jim zdají díly naplněny obsahově, aby nás, kteří si dovolujeme na diskuzním fóru diskutovat, neoznačovali za puritány. :-) Děkuji. V případě potřeby to můžu zkusit pro ty, kteří nerozumí česky, napsat třeba v bulharštině, ale nevím, jestli to dokážu. :-D
Lális | 28. 01. 2010
Jé, Karolína napsala hezkej komentář :-)
Měsíčňan | 28. 01. 2010
To Jan Chalupa: Mě se taky stane, že se mi komentář napoprvý neobjeví, ale stačí kliknout na tlačítko zpět a kometář odeslat znovu. Pak je vše OK.
Stepan | 28. 01. 2010
Ahoj vsem. Sorry, ale rekl bych ze je to opravdu hysterie. Tento posledni dil nelze ani v nejmensim nazvat vulgarni a dokonce bych rekl, ze Dominik (rekne pouze jeno sproste slovo) je zde vic nez snesitelny. Mluvi vcelku rozumne :)
Jinak castecne sdilim pocity, ze driv dily byly lepsi. Rekl bych tak od dilu 650 je dost tezke najit hodne dobrej dil..
Pro MITCHI > ta diskuze by mela jit opacne. Tedy nahore by meli byt nenovejsi prispevky. Ma o dva duvody: 1. pokud je prispevek stary neni uplne aktualni a 2. pokud je prispevku hodne musis rolovat nebo proklikavat na dalsi stranky - take pokud lide chodi na web opakovane jiz tento cetli a zajimaji je nove prispevky.
Hynek | 28. 01. 2010
To Stepan: Jen technická - když najedeš na stránku a ve standardním prohlížeči (Mozilla, IE, Opera...) stiskneš klávesu "End", ocitneš se ihned na konci diskuze a jsi tam, kde chceš. Pro nově příchozí je stávající systém výhodný, protože pochopí líp vlákno posloupnosti příspěvků. Ale i oni mají v zásadě tutéž možnost jako ty, takže je to jen otázka vkusu. :-) Mě se tento způsob docela líbí...
Mitchi | 28. 01. 2010 | http://www.mitchi.cz/
To Stepan: pracuji na tom. Ne že bych měnil posloupnost ale udělám info o nových komentářích a stránku kde budou poslední komentáře a ke kterému patří článku.
Chuchalkov | 29. 01. 2010
Doktor Hnátek v akci! :)
http://www.mediafax.cz/krimi/2987683-Profesional-honil-ptaka-v-supermarketu-ve-Vestci-u-Prahy-pak-se-zritil-mezi-housky
Stepan | 29. 01. 2010
jo,jo. ma to sve pro i proti. Jinak Michi web mas dobre kod cistej :)
Zlata Chudá | 29. 01. 2010
Souhlasím s Karolinou, Lálisem, Lubomeerem a šakalem - k jejich přípsěvkům nemám co dodat, mluví mi z duše. Mně se Tlučhořovi líbí pořád, baví mě už od samého počátku...je jasné, že se vyvíjí, nedají se "zakonzervovat" v 90. letech...Líbili se mi tehdy i teď. Udivuje mě ta prudérnost některých přispěvatelů a jejich hlášky o "prvoplánovém" humoru...Já mám jiný názor... Jinak - ta "vulgární" slova tam byla jen 2, tak opravdu nechápu ty "pobouřené" připomínky...Pánové Oldo a Jirko, nenechte se tím otrávit ;o) Jste skvělí!!! Pokračujte tak dál... :o) Myslím, že vás baví, jakou jste tady rozpoutali "bouřlivou" diskusi ;-) Velký dík a obdiv Mitchovi za perfektní chod stránek, pořadí příspěvků mi nevadí, vyhovuje mi, že je možno číst je v čas. posloupnosti :-)
Michal | 29. 01. 2010
Přesně Zlato. Slova slova slova, kdo to řekl?
Supr seriál, vyvoj de s dobou.
To sem zvědavej co si najde Patrik za práci :-) .
Haniczka | 29. 01. 2010 | http://www.haniczka.com/
Dominik je geniální dítě, které pozře všechno, co se dozví z okolí. Heideggera i sprosťárny. A ani se nebude stydět. Tak už to chodí. :-)
Martin.notoric | 30. 01. 2010
Dovolte abych si to tady shrnul... :-)
Lubomeer: "A my Češi nemáme rádi, když si z nás někdo utahuje."
Někteří možná, záleží taky na tom jak. Já osobně mám rád takový ten sebeshazovačný humor. Stačí se podívat na některé české filmy.
S vulgarismy by se mělo zacházet jak kdysi řekl Svěrák,
máme zásadu šrapnelu když ve vhodné chvíli použijeme vulgarismus který zazáří, ale pak už s tim šetříme, aby to nesmrdělo.
Byl bych rád, kdyby se této zásady drželi i Tlučhořovi.
Jinak nová-jiná podoba Tlučhořů mi nějak nevadí. Přeci jen seriál by se měl vyvíjet a zůstat zapšklej v 90tých letech nejni to co bych si přál.
Takže vulgarismy nevadí, ale šetřit s nimy.
Hynek | 30. 01. 2010
Zlatá slova, zrak mi plane, to je, švagře, zlatý důl... :-D Konečně se našel člověk, který se vyjadřuje k estetické stránce pořadu. A navíc s ním souhlasím... :-)
Martin.notoric | 30. 01. 2010
Konečně mi to došlo. Vzpoměl sem si totiž na Švejka kde se na jedné stránce píše, že cituji, Švejk š*kal po kuchyni. Nebo něco v tom smyslu. To slovo mělo původně jiný význam. Ve skutečnosti to znamená hledat, pobíhat po místnosti.
http://cs.wiktionary.org/wiki/%C5%A1ukat
Že to nikomu nedošlo dřív? Dyť je to logický. Umíte si představit Mirečka jak někde pobíhá bez pumpy? Já ne.
Takže všichni mravokárci nechť zklidní hormon a naučí se nejdřív pořádně česky.
schinder7 | 30. 01. 2010
Kam se ovšem "šukání" hrabe na anglické "fuck". Mnohotvárnost jeho využití je neuvěřitelná, v naší situaci bych například řekl "Where the fuck is Hýl?" Ale zároveň se můžeme zeptat "Who really gives a fuck, anyhow?" Nebo se spokojme s lakonickým konstatováním "We know fuck all about it."
Martin.notoric | 30. 01. 2010
To jsou furt samý cizí slova. Jsme češi taťko. Mluvme česky. Sme češi, někdy.
Sem si to musel přeložit. Přeci jen angličtina nejni můj rodný jazyk. Raději toho nechme. Kdo ví, kam by to až došlo...
babu | 31. 01. 2010
Nevyjdou zas nějaké NEJ díly na CD jako tomu bylo za starých časů ???
Zdenda Benda | 31. 01. 2010
Jak vidím, tenhle díl sem přilákal úplnou záplavu mudrlantů a jejich mnohdy dosti komických prezentací různých názorů a teorií! Lidi, neměli bychom mít aspoň my, milovníci Tlučhořů (= elita národa :-)), trošku nadhledu a velkorysosti? Kdyby byl každý díl perfektní, mě by to tedy začalo brzy nudit. Vás ne?
P.S. Geniálnímu Jiřímu Lábusovi vše nejlepší k jeho šedesátinám!
koboš | 11. 02. 2010
dominik je totiž čakí
P.S. | 03. 03. 2010
Zajímavé! Musím říci, že právě tento díl se mi zdá velmi povedený a hříčka 3D se vřazuje do zlatého fondu; kdykoli vidím tuhle zkratku, vzpomenu si na Tlučhořovic ostudu. Navíc: čta si nejprve zdejší příspěvky, děsil jsem se toho, co v díle uslyším, ale vždyť on je docela jemný a slušný, u Tlučhořů jsme všichni zažili daleko horší věci! A korunou všeho budiž to, když pak v jednom z následujících dílů Páťa kohosi z rodiny okřikne: Nemluv sprostě! Kdo má číst ty ohlasy!
polett | 10. 03. 2010
Ahoj, sháním záznam reportu, jak byl Kaiser v Pekingu a ptal se místních, kde je to, co má na obrázku (takový ten vyzdobený kosočtverec:-) Pokud byste někdo věděl, kde to sehnat, budu vám vděčná.


Hynek | 27. 01. 2010
Přátelé, já nevím jak vás, ale mě ta Dominikova vulgarita a agresivní vyjadřování vůbec nesedí. Že je geniální už jsem si zvykl, aspoň je tam někdo chytrej. :-D Ale tohle... No, pořád to dneska bylo lepší než poslendí díl s tím Spišákem. Ten byl strašně nepovedenej. Kluci vařili doslova z vody. Rodinku sleduju už dlouho a mám celej seriál k dispozici rozdělenej po letech. Slyšel jsem ho už mockrát a mám pocit, že ty vtipy bývaly dřív přirozenější a míň chtěný. Nic ve zlým, protože pořád jsou u mě KaiLábisti číslo jedna. Ale nedá mi to, abych si neposteskl... :-) A co se Mirka týče, myslím, že se za pár dílů vrátí. Olda s Jirkou ho mají v repertoáru už přes dvacet let a jeho pseudointelektuální výblitky s naprosto bezpáteřní oplzlostí je prostě něco, co by jim moc chybělo. :-D Věřte mi, vrátí se a bude plnej zážitků... Howgh! :-)